Rakousko se třídou

26. června 2015 v 21:38 | Pita |  Články
Jak už víte, byla jsem se třídou na výletě ve Vídni. Sraz jsme měli 24. 6. v 6:40. To znamenalo vstát v pět. Nějak velký problém mi to nedělalo. Jeli jsme vlakem s Honzou a Adri. V klidu jsme to stíhali a s předstihem, mezi prvními, čekali na profesorky, průvodce a autobus.

Naše první zastávka byla Vídeň, kam jsem se strašně těšila. Napřed jsme se prošli s průvodcem a poté měli dvě hodiny volna. Nám se už od hranic chtělo na WC, tak začal hon na neplacené záchody. Jako první nás namadl McDonald, ale nakonec jsme zavítali do Starbucks. Jak největší socky jsme šly rovnou na záchod. Tam jsme zjistily, že dveře se otevřou až po zadání kódu. Tímhle děkuji mladé němce s malým, která nás pustila a my si tak došly na první neplacené WC. Při odcodu nám ještě poděkoval číšník.

Nasvačili jsme se u Starbucks a pokračovali směr nákupy. První obchod, kam jsme zavítaly bylo Intimissimi. Přemýšlela jsem nad koupí spodního prádla za 9€. Hned na začátku jsem ale nechtěla utrácet, tak jsem si nic nekoupila. Konečně jsem se dočkala Forever 21, kde jsem si nakonec koupila čtyři trička a dva náhrdelníky. Pamatujete, jak jsem psala, že bych chtěla takové delší náhrdelníky? Tak ten mám! Pak jsme navštívili i H&M, SIX, Mango, Body Shop, Lush, Bipu a ještě další drogerky. Naposled jsem se ještě vrátila do Claire's pro další náhrdelník, kterým jsem dlouho hledala a který byl, je a bude na mém tublr často.

Celý vyčerpaní a uchození jsme se přesunuli na hotel. Zvenku vypadal tak nějak.. podivně. Ale uvnitř se mi moc líbil! I když jsme si řekli, že jdeme hned spát, tak jsme cca do deseti hodin zpívali písničky a pak si ještě povídali. Omlouváme se všem, které jsme rušili. Ale sranda musí být!

Ve čtvrtek jsme se v devět vydali do Schönbrunnu. Byla jsem tam poprvé a byla jsem okouzlená. Je to tam nádherné! Udělali jsme pár fotek, videí a vydali se dál. Tentokrát směr Laxenburg. Kde jsme se prošli po okolí a obdivovali labutě a labuťátka, které byli extrémně roztomilé.

Konečná zastávka byl Baden. V podstatě jsme měli jen volný čas. Takže jsme si zašli do parku na menší piknik. Po dvou hodinách jsme šli na autobus a pomalu se přibližovali k Brnu. Po cestě jsme hráli hry a zpívali písničky.
Celkově se výlet povedl. Myslím, že to naěi třídu stmelilo a určitě bchom měli jezdit častěji.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.